Dobrá rada nad zlato

13.05.2009 19:52

Drahé kamarádky, drazí kamarádi. Rád bych vám v tomto příspěvku popsal a tím i doporučil, své osvědčené zásady chování. Někteří z vás na to už určitě přišli, ale možná se najdou tací, kteří ještě nevědí a tápou. Zejména pro ty uvádím následující stručný přehled.

Zásada č. 1: pohybují-li se v místnosti 3 a více osob (pro ty, kteří neumí dobře počítat, to znamená, že je v místnosti ještě někdo kromě JÍ a NĚJ), usmívej se. Co nejlíp to umíš. Předveď vše, co potajnu po večerech či někde v koutku natrénuješ a hlavně si nech všechno počůrávání, kadění a blinkání na později. Určitě to nepřijde na zmar, ovšem ve velké společnosti je neefektivní provádět jakékoli krkolomné kousky tohoto druhu. Všichni se tomu od srdce zasmějí a to bude vše.

Zásada č. 2: pohybují-li se v místnosti 2 osoby (rozuměj ONA a ON), bedlivě pozoruj. Extra kousky prováděj pouze když se jeden z nich nekouká a poté je rozhodně už v daný den neopakuj. Čas od času jednoho z nich přehlížej. Nejlépe JI. U NĚJ sklidíš s novými kousky větší obdiv a pochvalu.

Zásada č. 3: pohybuje-li se v místnosti pouze ONA popusť uzdu své fantazii a v ničem se neomezuj!!! Pamatuj, že je na mateřské dovolené a klesá JI inteligence. V rámci zachování svého života JI musíš za každou cenu udržet ve střehu. Vyzkoušej vše, co sis kdy potají nacvičil a o čem jsi kdy snil. Věnuj se především záležitostem z oblasti čůrání, kadění a blinkání. A vůbec nejlépe v nočních hodinách. Jen takto dosáhneš kýženého úspěchu.

Zásada č. 4: pohybuje-li se v místnosti jakýkoli počet osob, ale není mezi nimi ON ani ONA, dej patřičně najevo, že s tímto stavem nesouhlasíš! To si k tobě přeci nemůžou dovolovat!!!

Praktický příklad - ON toho času na služební cestě

Noc první – při uspávání jsem dělal drahoty a musela za mnou jít několikrát, tak jsem si ověřil, že zůstala doma opravdu sama. Díky vytrvalému častému nočnímu kojení jsem si všiml, že pracovala až do 1 do rána. Proto jsem se rozhodl posunout ranní vstávání o něco dopředu. Netradičně jsem s tím začal už ve 4:10. Snažil jsem se na maximum, aby došlo na přebalování. To zjistila, že šlo převážně o pouhé zvukové efekty a dost jsem si toho nechal v záloze. Na tu přišla řada, když mi zvedla nohy. Všimla si, že jsem do rozbalené plíny ještě něco přihodil, valnou část jsem však poslal velkým proudem přímo na zeď. V pološeru, kterým se mne marně snažila udržel v polospánku, se JÍ to všechno uklízelo opravdu špatně. Já jsem zatím nabral sílu a projevil značnou aktivitu a zájem o denní hrátky. Šanci na výhru a regulérní vstávání jsem vzdal až po vytrvalém hodinovém boji v 5:15 ráno. Lehce po šesté už jsem to ale dotáhl do konce a vstávalo se definitivně.

Noc druhá – opět šla pozdě spát, tentokrát kvůli žehlení (ještě že tak zdatně čůrám, kadím a blinkám, aby taky měla co na práci). Dneska to zkouším s kaděním opět brzy. Už mi na můj audio-trik neskočila a místo přebalování mne přemístila k sobě. Zřejmě ji bylo líto JEHO nevyužitého místa. Naoko jsem rezignoval a spal až do sedmé. Pak jsme si asi hodinu hráli hru „zajdi pro žínku, já to tady mezitím pokadím/počůrám“. (Kadění na přebalovák jsem zvládl 3x, čůrání 5x. Ufff!)

Noc třetí – ON už se sice vrátil, ale pokud se nepletu až kolem půl deváté večer. Čili lze u NÍ i dnes předpokládat značné vyčerpání a šanci na vysokou efektivitu jakýchkoli zábavných kousků. A tak jsem to zkusil s pořádným močením. V 1:30 rezignovaně odešla do koupelny čistit a sušit matraci.

Ukázková prácička. Cítím se jako vítěz! Tak se vy ostatní nenechte zahanbit!!!

—————

Zpět