Na cestách

04.04.2009 22:57

Tak mne vzali na výlet do Harrachova. Nechápu, v čem si mysleli, že se jako zdokonalím, když mi nevzali lyže. Tak jsem se aspoň mezi pořádným řevem párkrát zhluboka nadechl, ať mají radost z toho čerstvého vzduchu v mých plících. No a pak jsem se nechal nosit na rukou – kočár majíc – abych mohl pozorovat ta PANORAMATA!!! Na ty se pochopitelně kouká nejlépe z výšky! A jelikož už pak ONI vypadali celkem unaveně, milosrdně jsem si na chvíli v kočárku přeci jen dáchnul. Ale moc jsem to nepřeháněl, Daník mne dneska přemluvil, že budeme v autě za hodné a cestu tam i zpět prospíme. (Raději, neboť cesta do Harrachova je přímo klikatá!)

Jóóó, abych nezapomněl, taky jsem se tady seznámil s novým kámošem Toníkem. (Člověk musí jet kus světa, aby se potkal s dalším pražákem ;o) whatever...hlavně že už se známe!)

—————

Zpět