První šmigrust

13.04.2009 23:54

Ráno bylo nějaké podivné. ON vzal pár proutků a poplácal JI několikrát po zadku a nohách. Pojal jsem podezření, zda toto nebude aplikováno i na mne, a raději jsem zahájil program „hodný chlapeček“. Hezky jsem si s NÍ dopoledne hrál a když se ON opět objevil ve dveřích, nechal jsem se jen s mírnými protesty nainstalovat do klokánka. Pak teprve jsem pochopil, že mi nic nehrozí. Že jde o jakýsi podivný zvyk, kdy dostávají nabacáno jen zástupkyně ženského pohlaví. Pookřál jsem a tento zvyk jsem si tak nějak oblíbil. S úsměvem jsem nabacal všem známým sousedkám a myslím, že i když to bylo prvně, docela se mi to povedlo. Tak zase za rok (jestli jsem to dobře pochopil ;o))

Btw. strašná škoda, že ONI někam zašantročili fotky, s karabáčem a úsměvem od ucha k uchu mi to móc slušelo

—————

Zpět